poniedziałek, 2 września 2013

Filmiki Imitadora Violetta + zdjęcia Cande i jej siostrzeniec ! Hej <3 Dzisiaj postawiłam na kilka zdjęć + na prośbę jednego niezalogowanego użytkownika wstawiam filmiki, które znalazłam tej "kopiowanej Violetty" jak śpiewa . + jeszcze raz moje zdjanie na ich temat .
Po pierwsze : wiadomo , ze można lubić jakąś postać , ale bez przesady ! Ja jestem mega fanką Violi , pisze o niej bloga itd.. ale żeby koncerty ,show występy to was proszę ! Oni nie tylko śpiewają ,ale też przedstawiają scenki . Ja na miejscu Martiny nieźle bym się wkurzyła . Ktoś was kopiuję ..robi to co wy i zabiera fanów ... ludzie przychodzą na te jej koncerty ( tej kopiowanej ) , rozdaje autografy ... ja piepszee . Mają aż 27 filmików na yt .
Dodam tylko kilka :
( ja na tym filmiku śpiewa thomas hahahah )
( i oni się na koniec pocałowali ... o boże proszę Was ) na aktorstwo . ! Pff. to nawet nie jest aktorstwo ! Hahah a)

Dobra , szkoda gadać . Piszcie swoje opinie w komentarzach . Teraz przechodzimy do Cande i jej siostrzenca !
-----------------------------
Candelaria Molofase ma siostrzeńca z , którym jest bardzo związana .. od początku jego narodzin była z nim i będzie . Bardzo go kocha. Zajmuję się nim , troszczy , kupuje mu prezenty .
Często dodaje sobie z nim zdjęca na twittera , oatrzcie :

867ee65e2e.jpeg



kCDzpiAZ4DE.jpg



BQlU1WxCUAEbOnv.jpg



BQnsJr9CAAEOeXj.jpg



BRfaqcdCYAA8ywf.jpg



fd2c88ece8.jpeg



Prawda , że jest słodki Ajajaj <33 Już jestem jego fanką . <33 Ciekawe czy ogląda Violette Haahah <33 Pewnie tak , bo patrzcie
huuhuu . Ale musimy być frajda , gdy zobaczy się swoją ciocię w tv : D
Ahah . Zapomniałam dodać że ma na imię Benjo

4b9558f60e.jpeg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz